.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حبس خانگی " حسن و اختر "
30 سال زندگی مرموز یک خواهر و برادر در آمل
شمال نيوز: در کوچه پس کوچه های شهر آمل، برادر و خواهری در یکی از محلات قدیمی شهر، بیش از 30 سال در خانه ای متروک بسر می برند و تاکنون به بیرون از آن قدم نگذاشته اند.

شمال نيوز: : تاکنون قصه های زیادی از ماجرای حبس خانگی " حسن و اختر " بین افراد بومی و محلی نقل شده است، اما هنوز صحت و سقم این قصه ها تایید نشده است.

هنوز به درستی ماجرای عزلت نشین نابغه ای که می توانست برای کشور افتخار آفرین باشد، برای کسی مشخص نشده است و در این بین هر کسی از ظن خود یار ما می شود و شینده هایش را از ماجرای عزلت نشینی اختر و حسن برایمان نقل می کند.

ساکنان این محله معتقدند:اختر و حسن خواهر برادری هستند که از سال‌های بسیار دور در محله پایین بازار زندگی می کنند. حسن از نخبگان محله بوده و دیپلم ریاضی فیزیک داشته و اختر خواهر وی نیز از کارمندان یکی از ادارات شهرستان بوده است. بعد از فوت پدر و مادر، این خواهر و برادر ظرف مدت کوتاهی، دچار جنون شدند و دیگر از خانه بیرون نیامدند.

ساکنان این منطقه معتقدند، با گذشت سالها از فوت پدر و مادر آنان، کسی از افراد محل و همسایگان، این خواهر و برادر را ندیده است و فقط از برادر و خواهران دیگر اختر می شنیدند که آن ها در خانه هستند.

عزلت نشینی 30 ساله خواهر و برادر نابغه در آمل!

محلی ها به یاد ندارند که طی این سالها چراغی در این خانه روشن شده باشد یا پنجره اتاق آنها باز شده باشد و هیچ کس به درستی نمی داند این برادر و خواهر با چه وضیعتی زندگی می کنند.

تنها چیزی که به آن تاکید می شود این است که یکی از برادران این دو نفر روزانه برای آنها غذا می آورد.

به گزارش مهر، هنوز با گذشت سالها، راز زندگی اختر و حسن که در یک مکان نامناسب و غیربهداشتی روزگار می گذرانند بر کسی فاش نشده و رمزگشایی از این مسئله و ایجاد شرایط مطلوب یا انتقال این دو نفر به مراکز نگهداری بهزیستی نیازمند اقدام متولیان و مسئولان امر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 12 خرداد 1393
سلام آقای رمدانی ضمن عرض تبریک لطفا در خصوص موضوع جذب جوان 54 ساله با مدرک دیپلم در شهرداری قائم شهر که شهریور92 با بازتاب سایت وزین شمال نیوز کنسل شده بود متاسفانه مجددا شدت گرفته و از دفتر شهری هم مجوز صادر شده لطفا با توجه به حساسیت موضوع در شهر پر از بیکار قائم شهر پیگیری بفرمائید.
حامد 12 خرداد 1393
بیان بیرون چیکار هاکنن! بیین دله و دزدی بَِوینن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 خرداد 1393
دمت گرم باحال بود!!!!
مجتبی 13 خرداد 1393
حتما" بندگان خدا برایشان مشکلی پیش آمده چرا همسایه ها و هم محلی های این بندگان خدا از اوضاع آنها باخبر نمی شوند و اطلاع نمیدهند
نا شناس 13 خرداد 1393
واقعا جای تاسف داره ، مسلمانیم و 30 سال از همسایه و همشهری خود بی خبر !!! چرا تا حالا کسی اقدامی نکرده ؟ چرا کسی پیدا نشده بره پیششون و دردشون و ببینه و مشکلشون رو حل کنه ؟
نا شناس 13 خرداد 1393
حوصله مردمو ندارن چیکارشون دارید؟بذارید تو حال خودشون باشند.دست از سرشون بردارید اگه واقعا دلتون می سوزه واسشون غذا و پوشاک ببرید نه اینکه فقط گوشه ی آرامششونو بهم بزنید بعد جیم بزنید یه گوشه.
مهدی 13 خرداد 1393
هر چه کمتر ادم ببینیم عمر بیشتری میکنیم
ناشناس 13 خرداد 1393
بی وجدان چقدر گرفتی که اون بدبخت ها رو روانه آسایشگاه کنی تا به راحتی بتونن ملک اونا را هاپولی کنن .
نا شناس 13 خرداد 1393
شاید اصلا زنده نباشن .مگه میشه آدم تو خونه باشه ولامپ روشن نکنه یا حداقل برای پرداخت آب وبرای گرفتن غذای نذری یا ...بیرون نیاد
ساروی 13 خرداد 1393
نکنه این هم شبیه بازگشت ملکی به این دنیاست.یادته که گفتی ملکی زنده ست و دستگیر شده و در حال انتقال از کشور عربی به ساری است.تو رو خدا بس کن. خوشت میاد هر چند وقت یه بار آگاتا کریستی می شی.
نا شناس 13 خرداد 1393
دوست ندارم بیان بیرون، فقط یه لحظه بیان گرونی رو ببینند و بقیه چیزا رو اونوقت درستی جریان اصحاب کهف اثبات میشه به خدا
نا شناس 13 خرداد 1393
به جای طرح مسئله درسایت یه زنگ به بهزیستی آمل می زدیداورژانس اجتماعی موظف به رسیدگی هست
0124 13 خرداد 1393
در شهرستان سوادکوه شمالی شهر شیرگاه نیز نخبه ای علمی زندگی میکند که در زمینه انرژی های نو به نکات جالبی دست پبدا کرد که متاسفانه مورد حمایت واقع نشد و او نیز گوشه نشین است و به تحقیقات خود ادامه می دهد.
نا شناس 13 خرداد 1393
آقای س.عضومحترم شورای شهر سابق قائمشهر بنده فوق لیسانس عمران هستم وسه ساله که بیکارم ومتاهل ودارای فرزند نیز هستم،راستی اینو میخوام بگم شما به جای من برید مشغول شید چه اشکال داره.؟؟؟؟؟؟؟؟
رسولی 13 خرداد 1393
نگران نباشید مسولان از فردا دست به کار خواهند شد
پاسخ ها به این نظر
فارس 15 خرداد 1393
حیف که زود این خبرو گذاشتین ، میذاشتین دم انتخابات ببینین چه دعوایی سر کاندیداهای نمایندگی مجلس( شجاعی -دامادی-یوسفی-نقیبی-عبوری-زارعی و یوسف نژاد؟؟ نه نه این مرد این چیزا سرش نمیشه مرام .و معرفت نمیدونه ) برای بیرون آوردنشان میشد
نا شناس 13 خرداد 1393
باز خوبه خواهرو برادر با همدیگه ان ولی من چی که تنهام و آخرعاقبتم بدتر از ایناست.من و خالقم همیشه با همیم تنها و تنهاااااااااااااااااا
قاسمی 13 خرداد 1393
بیرون بیان بیشتر غصه میخورند ... از نابغه بودن حرف زدن ...جالب ...نابغههای ما همه بیکار، بی پول، ...فساد و بی حجابی و نامیدی جوانها را ببینند ..خدایا نمی دونم اما میخام اینو بگم گناه من چی که نابغه شدم اما بی پول؟ برای آیات اعظام، مدیران کل و نمایندگان مجلس و دانشجوهای که نیاز دارند و پول دارند تحقیق کنم و حق ناچیزی بگیرم ...یا علی پشت و پناه همه جوانها ی نابغه ایران زمین و بویژه مازندران ... باش...
صبرایی 13 خرداد 1393
فقط یک جمله///تمام جوانان رو خدایا عاقبت به خیر کن عاقبت به خیری خوب چیزیه عزیزان من///////سورکی ریکا
رضا 13 خرداد 1393
اينها افتخار نيست مسؤلين کاري براي اين عزيزان انجام دهندحتما براي اين کار دليل داشتند
ساسان 14 خرداد 1393
اگه تو دنیا ی آدم پیدا بشه،اونا میان بیرون.................تما کو آدَ م.
بی نام 25 خرداد 1393
من تو اون خونه یه مدت می رفتم ، البته چند سال پیش ... کنار اتاقشون بودم هیچ وقت هم هیچکودومشونو ندیدم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.